Grietje.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Grietje

tante fien

hoi lieverd
ben je nu op vakantie of aan je werk, ik vindt dat je gave baan zo hebt en wij maar hart werken in de vis, hahahaha. Nou ik ben blij dat je het na je zin hebt, want stel dat het niet zo was.....je kunt niet zeggen nou ik ga maar na huis kom morgen maar weer terug.
Nou je nicht Alma heeft ook een gezonde zoon gekregen.
nou meis ik hoor het wel weer een dikke knuffel van ons, groetjes aan allemaal en God bless you all.

Aukje

Hoi tutte grie vond je het leuk om te surfen. Hiep hiep hoera want ik heb me zwem-diploma. B gehaalt en Hendrik ook hoor en hoe is het met jou met mij heel goed ik mis je wel hoor jij mij ook.
Xxx aukje

Hendrik

Hoi tutte grie heb je de prijs gehaalt van surfen.was het leuk om te surfen.heb je daar veel eten heb je leuke kinderen.
Van de liefste hendrik

Jan-SIMON

Hoi tutte grie.ik ben heel lief en ben ik 2jaar leuk hè en IRENE ook hoor en ik heb een waterplay bootje waar je water in kAn doen.
Xxx Jan-simon

Louwe

Hoi tutte grie. Ik ben heel lief voor mama en ik ga al bijna naar school en ik wor al bijna 4Jaar over1 maand al.
Xxx louwe

fokke en lucia

De hartelijke groeten van ons vanuit het zonnige Hardenberg.