Grietje.reismee.nl

Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal!

Hier weer even even een berichtje zodat jullie weer een beetje weten wat hier gaande is! Het leven bevalt hier nog steeds heel erg goed! Ik voel me echt thuis, en heb een hele leuke tijd met de kids! Ook met heimwee valt het gelukkig heel erg mee!

Vorig weekend heb ik voor het eerst surfles gehad. We zijn met het gezin naar omaha beach gereden waar ik de surfles zou krijgen.. Een prachtige rit, want al is ook dat Auckland was het ongeveer een uurtje rijden! Auckland is vreselijk groot dat weet ik nu wel! Omaha beach is een prachtig strand waar je lekker kunt surfen. En dat was echt heel erg gaaf om te doen! Best wel moeilijk vooral omdat het de eerste keer is, maar ik heb één golf kunnen pakken! Voor de rest hebben we anderhalf uur lang kunnen oefenen, en dat was geweldig. Ik hoop het echt vaker te gaan doen! De stranden zijn hier super mooi! Ik heb het geluk dat ik dicht bij woon en doe vaak even een strand wandeling.

Sinds een paar weken ben ik ook op zoek naar een auto voor in de weekenden. En vorige week had ik een leuke gezien. Niet zo duur, en die zag er goed uit! Dus wij daarheen voor een testdrive. Toen we aankwamen zij die man dat het een super goede auto was en hij zou je nooit in de steek laten, dus ik zag dat wel zitten en ging een test drive doen. Nou ik was de hoek nog niet om en zat op een mega drukke weg en ineens viel de auto uit! En hij ging langzamer en langzamer en dat midden op een drukke weg! Ik schrok me dood maar kon gelukkig de auto aan de kant van de weg krijgen voordat hij helemáál stil stond. Nou daar sta je dan! 50 keer geprobeerd hem weer aan de praat te krijgen maar niet hé! Dus ik kon een lekker stukje terug lopen! Stuart zat me op te wachten en die was zo verbaast dat hij me aan zag komen lópen! Wij terug gereden naar de auto en ook hij heeft hem geprobeerd aan de praat te krijgen, maar ook dat was vergeefse moeite. Nou ik ben zó blij dat ik hem niet gekocht heb! En die dealer kon het maar niet begrijpen zij hij! Later kon ik er gelukkig om lachen maar heb hem wel even geknepen! Nog even verder zoeken dus!

De rest van de week is Reid ziek geweest dus best een drukke week gehad.. En dit weekend heb een andere aupair ontmoet waar ik een erg leuk weekend mee heb gehad!!

Het weer is vandaag warm maar bewolkt en vorige week is het de hele week super mooi weer geweest! Dus dat was echt super! Hopen dat het dit weekend ook zo is want dan is het paas weekend en dan gaan we een weekendje weg naar Taranaki in een huisje aan het strand! Dus hopen dat het weer dan goed is! We vertrekken rond 5 uur vrijdagochtend. Heel erg vroeg dus maar we kunnen in de auto verder slapen want het is zo'n 5 uur rijden.

Mijn engels gaat ook stukken beter nu! Je merkt nu echt dat het goed gaat!

De tijd vliegt hier ongelofelijk snel voorbij! Ik zit hier alweer 2 maanden!

Take care!

Xxx Grietje

Reacties

Reacties

Collega

Jeeej, weer een verhaal van Grietje! Kan ik me alvast een beetje 'voorbereiden' op jeweetwel, haha. Klinkt super allemaal man! Dat surfen ook. Zijn daar trouwens geen haaien dan? En ben je daar niet bang voor? Haha. xx vanuit France!

mar&kl

ej knaak!!!
wat un leuk verhoal wier.. dat surfen is volgens mij echt gaaf om te doen.. sting je wel dat pak;)
geniet alvast van ut paasweekend en ik hoop ok vor je dat ut super mooi weer word:).

had je meen bericht via hyves nog ekregen of niet???

pas goed op jezelf en succes doar in dat varre land;)
dikke poes,
van kl en mar

Jelle ,Aukje en de kids

He Grie, fijn dat het zo goed gaat je beleeft zo nog eens wat .Gaaf dat je ook gesurft hebt.Zijn de kinderen nog een beetje lief ?We missen je wel een beetje hoor! Geniet er maar lekker van .Een dikke knuffel van ons allemaal.

Wouter en Ester Post + kids

Hoi Grietje, wat leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. We wensen je een hele fijne tijd daar en ook hele goede Paasdagen. groetjes

Aline en Bram

Is het een idee dat je mijn Pandaatje koopt? Dan komen we die met het vliegtuig brengen.... :) Enjoy!

Alby

superleuk verhaal weer sis! :D
maar je gaat dit weekend toch trekken en niet met die familiy?
Dikkedikkepoes!

Grietje

Dank jelui wel allemaal voor de reacties! Zo leuk om te lezen!:D
Jelle en Aukje en de kids, de kids zijn heel lief gelukkig en ik kan goed met ze worden!!:D Ik mis jullie ook hoor, maar voor je het weet ben ik weer terug niet te geloven hoe snel de tijd gaat hier!!
Ome Bram en tante Aline, heel goed idee!! Jullie zijn altijd welkom!!!
Alby, Ja maar de plannen waren daarna pas gewijzigd dus vandaar dat ik dat toen nog niet wist!;)
Jullie ook hele fijne paasdagen toegewenst!!

Xxxx Grie

Irene Post

Hallo Grietje hier een berichtje van Irene Post, is alles goed daar. Ik lees even bij mijn broer je blog en vind het heel leuk om te zien hoe je het daar hebt en vind het leuk om je foto’s te bekijken.Het is nu Goede vrijdag en zijn vanmorgen naar de kerk geweest. Ik wens je heel veel plezier daar maar hoop ook dat je weer veilig terugkomt.

Ome Bram en tante Aline

Hoop dat je goede Paasdagen hebt gehad in Nieuw Zeeland?!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active