Grietje.reismee.nl

De eerste week

Hello everybody!

Man, man dan zit je hier gewoon alweer anderhalve week! En wat gingen die vreselijk snel! Je dag is zo om en voordat je het weet leg je s'avonds alweer! Nou alles had ik verwacht, maar dat het me zó goed bevalt had ik niet verwacht!:DMede ook dankzij de familie.. Ze zijn heel aardig en staan overal voor open, heel familair, en ik word overal bij betrokken.. Echt super gewoon!

Nou de eerste week.. Dat was voornamelijk lekker relaxen! Een paar middagen naar het strand, de omgeving verkennen, de kinderen leren kennen, dus aardig gesetteld ondertussen! Stu (vader) was deze week thuis dus die heeft me een beetje wegwijs gemaakt in de omgeving, en met de kinderen. Ze wonen in een rustige straat, mooi groen, en dichtbij het strand! Het meeste kan ik lopend af, al moet je daar wel aan wennen want er zijn hier aardig wat heuvels. Nu krijg ik wel een scooter ter beschikking dus dat is wel fijn! Ook de kinderen zijn al aardig gewent nu. Het zijn echt schatjes! Finn zit van 9 tot 3 op school, en voor de rest kun je die heerlijk vermaken, en Reid heb je helemaal geen last van, die drinkt, slaapt en lacht de hele dag door! Dus dat gaat helemaal goed komen! Jacob heb ik het eerste weekend alleen nog gezien, maar ook dat is een leuke knul! Ben van de week bij een rugbygame van hem wezen kijken (dat is hier net zoals voetbal in nederland is), en dat was echt heel leuk!

Vandaag was mijn eerste werkdag, en het ging super! Ze waren allebei zo lief! Hopen dat het zo blijft! Mijn dag ziet er dus zo uit: s'ochtends om 8 uur gaan de ouders de deur uit, en om kwart voor 9 breng ik Finn naar school samen met Reid in de buggy. Daarna heb ik alleen Reid, en met hem ga ik wat activeiten doen door de ochtend heen, of die neem ik mee in de buggy. Om 3 uur kan ik Finn weer ophalen en mag ik ze allebei tot 5 vermaken. En op vrijdag is Finn om 12 uur thuis.. Zo gaat mijn week er dus uitzien.

Vrijdag ben ik naar Auckland city geweest en heb een hele leuke avond gehad met wat andere meiden!! En zondag ben ik naar een dichtbijzijnde kerk geweest. Het was een andere dienst dan ik gewent ben, zo kregen we tijdens de dienst in één keer de tijd om kennis te maken met iedereen naast je en om je heen haha dat was wel even apart, maar ook hier waren de mensen weer heel vriendelijk en iedereen maakt een praatje met je. Heb het nog niet zo heel goed kunnen volgen omdat het natuurlijk allemaal in het engels is, maar het gaat steeds beter gelukkig!

Al met al gaat het dus heel goed, en ik hoop snel heel veel van Nieuw-Zeeland te zien want het kleine stukje dat ik tot nu toe gezien heb bevalt me super dus hoe moet de rest dan wel niet zijn!:D

Take care!

Love,

Grietje

Reacties

Reacties

herma

super leuk grietje!,, geniet er lekker van!

Tante Fien

super meis, dat het zo fijn is daar met die familie. want als de familie niet zo was, dan was het voor jou ook niet meer leuk en dan duurd een dag erg lang en dan krijg je heinwee, maar gelukkig gaat alles na je wens.
nou meis ik wens je het aller fijnste toe en blijf voor je bidden.





Dat mijn leven
dàt mag zijn
wat God wil geven,
om voor mijn naaste
iets te betekenen
zodat ik kan
zegenen met
een zorgzaam hart,
een luisterend oor
een oog wat ziet
een vriendelijk woord.

Dat mijn leven een
uitstraling mag zijn
van afhankelijkheid,
oneindig vertrouwen en
een ruime loyaliteit,
dat ik die mens mag
zijn wat zijn geluk
vindt om er ook voor
die ànder te zijn.

Dat ik een leven
zal leiden
vol van toewijding,
liefde en vrede,
zodat Hij in mij
alles kan creëren
en door mij heen
zal communiceren,
om dóór te geven
waarvoor Hij kwam.

Dat mijn leven met
al zijn kwetsbare
kwaliteiten
een gebed mag zijn,
voor hen die lijden
onder zorg en pijn.
En dat in alles wat
ik vandaag ga doen,
zijn oorsprong zal
vinden in wat
God bereidt heeft
in Zijn Zoon.


Een hele dikke knuffel en weet dat je iedere dag in mijn gedachten bent. je tante fien.

hillien

hee griet!
wat leuk om te horen dat je t zo goed hebt, we denken aan je hoor;)
xxx

Mirjam

Grie,
wat is ook weer je mailadres? Krijg mijn mailtje niet naar je verstuurd dus denk dat ik verkeerde adres heb.

Aukje

Hee tutte grie!
We gaan vrijdag naar Oostenrijk leuk hè
We hebben zaterdag een club gehad bij ons in huis en het was heel gezellig!
Mis je me nog een beetje dan? Ik jou al wel hoor
Xxx. Aukje =D

Manu

Hartstikke leuk! Echt beter dat het een leuke familie is. Je kan leuk schrijven. xxx Manu

Jelle ,Aukje en de kids

He Grie,

Fijn dat je het zo leuk hebt geniet er lekker van.

Een dikke poes van ons allemaal

Alise

Wat fijn om even je verhaal te lezen, heerlijk relaxed met een kopje thee erbij. GEWELDIG die verhalen, en wat ben ik jaloers ik wil ook ZON!! Maar toch mogen wij niet klagen,wij hebben de Noordpool op Urk met dat kruiend ijs. ;)
Geniet er lekker van, veel doen en zien daar leer je alleen maar van.
Ik kijk uit naar je volgende verhaal!

Take care!! :)

xx Alies

Alise

PS: snel skypen, zag al dat je me had gevonden!!

mar & kl

he knaak,
klinkt goed or.. we binnen blede dat ut super bevalt:)
vul succes nog van de week.. want zul je zo vaak niet mar spreken.. vrijdag goan we skieen heh;)
mar doarna spreek ik je wier(l)

dikke poes kl en mar.

ps: heb je toegevoegd op skype or;)

maria,jan en alissa

ha die grie

super dat het je zo goed bevalt
geniet er lekker van

groetjes ons

margreet

leuk om te lezen dat je het na je zin hebt..geniet ervan gr margreet

Grie

Wat een leuke reacties allemaal!:D Dankje jullie wel!:D

Collega au pair

Ik noem mezelf maar even collega au pair, want je kent meerdere Mirjams zo te zien! :p Maar klinkt super allemaal zeg. Ben echt blij voor je. Dan zal het met de heimwee ook wel niet al te lastig worden als het zo goed bevalt! :) xxx

tante alby

hoi griet ik ben blij dat het goed met je gaat vandaag was jannie van tutte jarig toen heb ik je moe gevraagt hoe het met je ging we denken wel aan je geniet van je tijd daar en een dikke poes xxx

wim en geke

leuk dat je het zo goed naar je zin hebt

ome bram en tante Aline

Man man Grie, wat zijn we trots op je, dat je het daar zo goed doet en het zo super bevalt! Blij voor je en ook gerustgesteld. Dit kan jij!

Dikke poesen van ons!

tante Diana en ook Joost

Hallo Grietje,

Wat ziet je blog er leuk uit en wat een mooie foto's. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

Hartelijke groeten,

tante Diana en oom Joost

Ester

Hey meis,

De groeten van hier. Ben blij dat je het daar zo leuk vind. We denken aan je ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active