Grietje.reismee.nl

De grote reis en aankomst!

Hallo allemaal!

Man man wat een reis!! Ik kan nog niet geloven dat ik gewoon helemaal aan de andere kant van de wereld ben! Ja aan het weer merk ik het gelukkig, want het is hier prachtig weertje wat natuurlijk helemaal geweldig is!:D

Nou ik ben dus s'avonds om half 8 gaan vliegen naar Londen.. Het is wel een ervaring om in de donkerte te vliegen hoor! Vanuit Londen heb ik een nacht gevlogen naar Honkong om daar over te stappen.. Niet veel geslapen natuurlijk en dat we daar aankwamen was het dus half 7 s'avonds! Dus kon ik er nog een nacht tegenaan.. Ze waren daar trouwens niet zo vriendelijk op het vliegveld.. mijn handbagage is een paar keer door een poortje gegaan en voordat ik in het vliegtuig stapte werd hij ook nog eens opengehaald! Iedereen heeft daar mondkapjes voor.. Komt een beetje eng over, weet ook nog steeds niet waarom ze dat doen! Maargoed toen heb ik dus nog een nacht gevlogen naar Melbourne.. Daar heb ik een prachtige zonsopgang kunnen zien vanuit het vliegtuig, echt heel mooi! Ik had tot nog toe elke vlucht gelukkig een plekje bij het raam dat was echt heerlijk.. En toen ik het vliegveld in kwam lopen langs alle winkeltjes werd ik in één keer aangesproken door iedereen, 'Hello, How are you?'. Gewoon echt door iedereen! Zo leuk om te horen na de ervaring in Honkong!

En vanuit Melbourne eindelijk mijn laatste vlucht naar Auckland! Ik was zo blij toen ik daar eindelijk aankwam! Vliegen is niet erg want je hebt genoeg te doen maar op het laatst ben je er echt mee aan! Ook daarwaren ze zo vriendelijk! Ik begon me af te vragen wat ze nu eigenlijkverwachten wat ik terughoor te zeggen!

Mijn hostfamily zat op me te wachten op het vliegveld, en heb echt een super warme ontvangst gehad! Wat een super leuk gezin is dit! Zo vriendelijk en zorgzaam, ze betrekken me overal bij, echt helemaal super! Dat heb je zeker nodig, vooral in het begin want ik moet eerlijk zijn, de eerste nacht ben ik vreselijk 'anwinnig' geweest.. Nieuwe mensen, nieuwe omgeving, ik dacht echt ' waar ben ik aan begonnen'! Maar toen werd ik de volgende dag wakker met het zonnetje op mijn raam, en toen was ik dat gevoel gelukkig weer kwijt!

Ik heb mijn dag goed besteed enheb s'ochtends en s'middags een heerlijke strandwandeling gemaakt want het was heerlijk weer! Dus flink verbrand want ik had me niet ingesmeerd! Het zonnetje is hier heel sterk.

Nou ben ondertussen al flink aan het wennen, en de kids zijn zo gezellig.. Volgende week is Stu (vader) nog thuis zodat hij me alles uit kan leggen.. Hopelijk genoeg te doen!

Take care!

Love Grietje

Reacties

Reacties

Jacolien Kroneman

Hee Grietje,
Wat onzettend gaaf joh, dat je daar zit:)!
Geniet ervan!
xx

Janneke Spinder

Heey lieverd,
Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen!! En dat je een goed ontvangst hebt gehad! Heel erg veel plezier toegewenst en we blijven je volgen!!

Dikke kus Janneke Jelmer Gerieke Lianne Matthijs en de hartelijke groeten van mijn ouders!

Manu

Wat ben je ook een stoer wijf... echt top dat je dit doet! Leuk verhaal... Heel veel succes en ik zal wel wat verhalen horen van Jacob en Maria.
Ik blijf je zeker volgen, pas goed op jezelf.
Liefs Manu

Mirjam

Hee collega au pair! ;) Supergaaf om te lezen dat jij het ook leuk hebt! Eerste week zal zeker wennen zijn en alles is dan vreemd en nieuw, maar als de familie zo aardig is komt alles heus wel goed! :D xx

Tante Loes

Ha Grietje wat ben ik blij om te lezen dat het daar zo goed gaat. Ik heb vaak aan je moeten denken tijdens je lange reis. Nou ik het lees wordt ik nog bijna jaloers op je ook. Lekker daar in de zomer zon. Ik kan haast niet wachten op je volgende bericht.

Groeten van ons allemaal hier van het Vooronder.

Grie

Wat een super leuké/lieve reacties!! Dankjewel allemaal! Ik probeer elke week een verhaal neer te zetten zodat jullie niks missen!:D

Love ,
Grietje

Maria

Haaigrietje,
je schrijft erg leuk !!!
X je snoar

beth

hey meid
gelukkig is de reis goed gegaan. toen je moe zei dat je die reis helemaal alleen ging doen, vond ik het net zo schril as je moe.
andere kant van de wereld, dag en nacht verschil, zomer en winter verschil.....dat zal ook nog wel even wennen zijn.
hier gaat alles goed. T is vandaag weer maandag en als jij vanavond van je bed komt en dit leest is het voor jou ook maandag.
begint dan meteen je werk??
nou ja, als je het maar naar je zin hebt.

groetjes Hendrik en Bettie

mar en kl

knaak..
gelokkig tot ut doar super is.. en tot je un leuk gezin hewen.. geniet van ut weer. want hier is ut niet zo best!!

liefs. m&kl(l)

Mirjam

Hoi Grie,

Ik was vergeten hoe mooi helder de lucht daar was. Super om je foto's te zien. Voelt net weer of ik er zelf zit. Gaaf he Nieuw Zeeland ;0 Super genieten man. En lekker weer. Ik ben jaloers. Het is hier niet zo heel koud meer, maar dubbele jas is nog steeds nodig. Wat een heerlijk jongentje trouwens. Die vreet je zo op. Nou hier verder alles goed. Je broer komt vanavond eindelijk thuis, dus zal mij benieuwen of ik die nog herken haha. Nou ik ben al bezig met uitgebreide mail aan je maar zal nog even wat foto's zondag nemen dan krijg je hem. Ik had zelf moat waar ik elke twee weken uitgebreide mail van kreeg en vond ik heel fijn dus zal proberen om dat voor jou ook bij te gaan houden. Nou geniet ervan. Niet anwinnig zijn. Geloof mij voor je weet zit je weer in vliegtuig terug en dan is al die heimwee alleen maar tijdverspilling geweest. Dikke poes van Mir

tante hielkje

hey grietje
wil je toch ook nog een hele fijne tijd toewensen aan de andere kant van de wereld
geniet er maar van
we blijven hier allemaal aan je denken
liefs je tante hielkje

Hennie

Hey dus jij bent dan die aupair waar men moe t amaar over had zeker wist mar niet wie t was :P en zag toevallig een reactie van je op iemand zn hyves denk zal ff kieken haha.. zul men ff inschrijven op je blog vind t zo leuk om angere aupairs erlui zen ervaringen te lezen.

As ik hier klaar ben na anderhalf jaar wil ik graag nor Australie as aupair likt men super! Las nu zo je verhaal over dat iedereen vraagt how are u haha ik werd gek dat ik in new york aankwam! hoorde t 1000 keer van iedereen die langs me liep en wist ok glad niet wat ik terogge mos zeggen mar ben er nu aan gewend en merk dat ik t zelf ok doe bij iedereen nu :P
Ik wens je in ieder geval super vuul succes en zul je verhaaltjes bijhouwen :D xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active