Grietje.reismee.nl

nog 5 dagen!

Ja nog 5 dagen en dan is het eindelijk zover! De grote reis kan beginnen! Voor 7 maanden naar Nieuw-Zeeland om daar in een gezin te gaan wonen en als aupair gaan werken.

Dinsdagavond om half 8 vertrek ik met het vliegtuig eerst naar Londen om daar over te stappen naar een ander vliegtuig en dan ga ik door naar Melbourne (Australië) om daar ook weer over te stappen en van daaruit ga ik naar Auckland... Ik kom daar als het goed is donderdagmiddag om half 6 (het is daar 12 uur later) aan en word opgehaald door mijn hostfamily.

Best wel spannend allemaal! Maar ik heb al veel contact gehad met mijn hostfamily en die zijn echt heel aardig! Het zal voor hun ook de eerste keer zijn dat ze een aupair in huis krijgen dus voor beide kanten een nieuwe ervaring!

De familie bestaat uit:

Vader Stuart

Moeder Jaqualine

Jacob (8)

Finn (3)

Reid (3 maanden)

Het volgende verhaal zit ik in Auckland!

Take care!

Reacties

Reacties

Alise

Veel plezier, en hou me op de hoogte!!! :)
xx

Mirjam

Bijnaaaa, succes man! Komt vast goed met je! :)

Iris

Tot over een weekje ofzo!!!
Fijne reis, komt helemaal goed ;) .

xx

kees en danielle

Goede reis en veel plezier & succes daar!!!

groetjes kees en danielle

Janine

Grietje,

Veeeeel plezier & kijk wel goed uit! :)
K ben benieuwd naar je verhalen en foto's!

Groetjen Janine

tante fien

Heel veel plezier meisie, en weet dat we van je houden.
Gr Tante Fien en Ome Jelle Kitty en Evert.

janwillem en nelleke de boer

grietje, wij wensen je veel plezier daar, geniet van de dingen en hoop dat de reis voorspoedig mag verlopen voor je!

gr janwillem en nelleke de boer

Ome Bram en tante Aline

We janken oens stokket...... maar zijn stiekem ook groos op je dat je gewoon je eigen weg gaat, ondanks alle ongeloof. Dat wordt een reis ervaring die je niet snel zal vergeten! Dikke poes van ons, ook van Nathan en Samantha

Anna

Hey grie,

Ik ben er niet aan toegekomen je met kerst te bellen...
Bij deze wil ik je alsnog heel veel succes en plezier toewensen!!!! Maak er een leuke tijd van!

Groetjes uit Curacao

margaretha en klaasluut

knaak nog bij deze vul succes toegewinst.. en geniet ervan..
dikke poes kl en mar

maria

He grie, hoe is ie?? Kan het eigenlijk glad niet geloven dat je gewoon aan de andere kant van de wereld zit...
Maar ik hoop dat je reis goed gegaan is en dat je snel gewend bent aan je gezin en dat ze een beetje gezellig en lief voor je zijn.. Nou spreek je gauw op skype xxxxx je snoar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active